joi, 7 mai 2009

Raspunsul lui - Plangeam cu lacrimile ei…

De ce am facut noi acest blog?


Plangeam cu lacrimile ei…
Se apleca ea peste mine !
Nu ma privea cand ii spusei :
-Nu are sa imi fie bine !

Doar calde picaturi primeam
Intr-o retina imobila,
Si resemnat eu le striveam
Cu pleoapele in semn de mila !

Si am simtit cum e sa plangi
Sa iti orbeasca-ncet privirea…
Sa n-ai putinta ca sa frangi
Cu inima neamplinirea !

Povestile raman povesti,
Iar realitatea realitate….
Ramai fiinta ce umbresti,
Cu chipu-ti suferinti uitate!

Ne amagim cu vesnicia
Unui concept numit iubire,
Primind in schimb nimicnicia,
Ce naste numai despartire !!

As dori imens sa fie altfel
Sa nu conteze socialul,
Ce imi usuca-a mea speranta…
Iubim mai mult materialul !

Si uite-asa…
Multe trec, multe mai vin,
Se-ngramadesc pe-a mea carare !
Ramane-n urma doar pelin….
Dar cui ii pasa ca ma doare ??


Poate doar Mortii ce asteapta
Sa se infrupte iar cu mine….,
Dar iarasi Sadica ma iarta,
Sunt Prometeul pentru Sine !!

Castig sau pierd aceasta lupta ?
Am sa trisez intr-un final,
Tu Dragoste de ma asculta…
Sunt lacrima pe-al tau fundal…

Sunt sclavul cersind o dreptate,
Osteanul cremene de foc;
In bezna vede-o jumatate!!
E EA…..dar n-am avut noroc!!

N-as regreta sa mor acum,
Ucis de bezna sortii mele;
Caci viata-mi pare doar un fum,
Iar Omul maldar de surcele !!

Ramai pe veci ce mi-am dorit,
Tu Fata, ce mi-ai plans in gene…
Si eu in taina te-am iubit,
Te voi iubi ca timpul..
…ce-n soapta vantu-si cerne !!



…4UR…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu